Érkezés Phuketre

2019.12.11

Dubaiból újabb kb. 5 órás repülőút vitt Phuketre. Mivel egy éjszaka kimaradt kellően fáradtan szálltunk fel és indultunk útnak. Kb. mindenki, Józsi kivételével rögötn elaludt és majdnem végig is aludtuk az utat.

Phuketen a kellemes ázsiai meleg várt minket. Persze előtte beszereztük a sim kártyát, hogy legyen netünk, illetve foglaltunk minibuszt a hotelig. És mindeközben azt is észrevettük, hogy lett volna helyi busz, ami persze 15 perccel előttünk ment el.

IMG_0158Az ismert ázsiai módszer: egy helyre terelnek, várják, hogy feltöltődjön a minibusz és indulhatsz. Útközben volt egy számunkra nem tervezett megálló, ahol bevittek egy utazási irodába, megkérdezték a hotelünk nevét hogy hová vigyen a busz, majd mellesleg érdeklődtek akarunk-e taxit foglalni akár a visszaútra vagy esetleg némi túrát, stb. Rutinosan nem foglaltunk semmit.

Éjfél körül végre megérkeztünk a szállásra, ahol elfoglaltuk a két szobát, 2 és 3 ágyasat, mi alszunk most külön, majd Kambodzsában cserélünk. A szállás nagyon jó, az erkélyünkről be tudunk ugrani a medencébe. Gyöngyiék az utca felől vannak, nekik kissé hangos.

Zuhi után irány a város, a part felől közelítettünk, ahol meglepetésemre nem igazán volt semmi nyitva. Patongot valahogy egy éjjeli-nappali nyüzgő hangyaboynak képzeltem, még aggódtam is hogyan fogjuk bírni, de egyelőre ez nem igazolódott vissza. Találtunk egy indiai-thai éttermet, ahol tudtunk enni éjfél után is, olyan negyed kettőre fejeztük be a vacsit. Szerencsére volt nekik a kedvenc zöld mangó salátám :)