Újra nyáron nyaralunk

11 éve eldöntöttük, hogy nyáron nem megyünk nyaralni. Aztán most mégis Görögország lesz ezen pár bejegyzés főszereplője.

Július 13-án kiautóztunk Bécsbe. Budapestről indulva olyan vihar volt, hogy a pályán kb. 80-nal mertem haladni a látás- és útviszonyok miatt. Ahogy közeledtünk a határhoz az ég is kiderült.

IMG_5616A reptéren szembesültünk azzal, hogy nemcsak a becsekkolást kell, hogy magad végezd, hanem a csomagfeladást is (négyen vittünk egy feladós  bőröndöt). Persze elsőre nem olvasta be a QR kódot, így végül a Ryanair munkatársa kellett hogy elvégezze ezt nekünk. Némi turbulenciával kísért út után megérkeztünk Kefalóniára.

Az autó átvételnél szinte simán ment minden, bár majdnem nem működött a C. hitelkártya, de egy terminálcsere szerencsére megoldotta azt. Fiat Panda lett ismét a nyerőautó. Zozó vezetésével kb. 40 percnyi út után megérkeztünk szálláshelyünkre, Porosba.

Átvettük az apartmant, majd vacsoráztunk egy macskacsalád kíséretében a szállásadónk által ajánlott étteremben. Némi teraszon lazulás után 11 körül már ágyba is kerültünk.